OM FOSENLAGETS SANGKOR

Fosenlagets Sangkor ble stiftet 20. november 1930 etter forslag fra formannen i bygdelaget Fosenlaget, og er også i dag en "avdeling" av Fosenlaget.

Repertoaret har vært variert fra større kirkeverk som Händels "Messias" - til Grease og Jahn Teigen. Fosenlagets Sangkor har vært på turer og holdt konserter flere steder i utlandet.
Ellers holder vi egne konserter med jevne mellomrom her i Trondheim, og deltar på landsfestivaler
og sangerstevner.

Fosenlagets Sangkor er et skikkelig gladkor !
Vi øver på Risvollan helse- og velferdssenter på tirsdager kl. 19.00.
Alle nye sangere er velkommen, og akkurat nå ønsker vi oss spesielt flere menn, tenorer og basser!

Møt gjerne opp på en øvelse og hør på oss! Vi skal gjøre så godt vi kan for å få deg til å komme tilbake! Koret er opptatt av å få tilført ny kompetanse, og arrangerer derfor seminarer med gode faglige bidragsytere.

Levert av
mangadexmangadex